Повторити, дібрати по два слова до кожного пункту правила
Математика с.124 №1,5 усно; № 2,3,4, 6 письмово
Українська
мова
18.05.
Українська мова c.73 читати текст,
зробити звуковий аналіз слів «ходжу», «їжджу», «з'їжду»
Згадайте! Букви я, ю,є можуть
позначати як один так і два звуки
Два звуки я, ю, є позначають лише у трьох випадках:
1. Коли вони стоять на початку слова: слово «яблуко» транскрибується наступним чином - [йáблуко]; Єреван – [йеревáн].2. Два звуки я, ю, є позначають всередині слова після голосного: маяк – [майáк], Аюдаг – [айудáг].3. Після апострофа і м'якого знака я, ю, є також позначають два звуки: здоров'я – [здорóвйа], Мольєр – [мол'йéр]
Математика с.122 №1,2,3 усно; №3,5 письмово
Українська мова. Перший стовпчик учні виконують письмово,
другий-усно.
Українська мова. Відповіді на запитання
списати
Математика с.123 №1,3 усно; №4,5 письмово
12.05
Фізкультура.
Математика. Записуємо числа першої сотні
с.117№1 усно, №3,5, 6 пис.
Українська мова. Дзвінкі і глухі приголосні
с.61 читати, списати перше речення
ЯДС. Що закодовано в українській
вишиванці?
13.05
Математика. Порівнюємо числа в межах 100
(с.118, перед переглядом відео учень кладе зошит і ручку перед
собою. Усні і письмові завдання пронумеровані у відео)
Українська
мова+ мистецтво. Досліджуємо медіа
с.62 читати (тричі),
створити рекламу улюбленого продукту (малюнок, відео тощо)
14.05
Математика. Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел
другого десятка
с.119 №2 усно, №4,5 пис.
Українська мова. Букви Жж. Досліджуємо медіа
с.70 читати, списати перше речення;
с.71 читати вірш, дати відповіді на запитання (дорослі запитують,
учні відповідають):
- Хто головний герой вірша?
- Скільки грам твердого сиру з'їв котик?
- Чому заболів живіт у кота?
-Що б
ти порадив нашому герою?
ЯДС. Українці -хто ми?
(переглянути відео, усно надати відповіді на запитання)
15.05
Ф-ра з ведмедиком
Мій Чарлі
Українська мова. ЗВУК ДЖ [ПОВТОРЕННЯ ЗВУКІВ ДЗ ДЗ']
с.72 читати; зробити звуковий аналіз виділених слів; списати
прислів'я
Математика.
Виконати завдання подані
у відео, с.120 №2,3 пис.
04.05
Фізкультура. Ранкова гімнастика
Математика. Досліджуємо
лічильну одиницю «десяток». Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки
Українська мова. Букви Д д. Лічилка С.52-53 читати, с.52 спис.перші 2 речення
ЯДС
05.05
Українська мова. Дзвінкі і глухі приголосні звуки.Буква Зз.
с.55 читати (вислати аудіозапис читання)
Математика. Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа. Рахуємо десятками (10,20,30,40…)
Підр. с.112 №1,2,3 усно, №4,5,6 пис.
Дизайн і технології. Я люблю свій край, свою домівку. Прибирання робочого місця
06.05
Математика. Досліджуємо одиницю вимірювання довжини «дециметр»
Математика. Досліджуємо одиницю вимірювання довжини «дециметр»
підр.с.113 завд.3 усно (практично), завд.4-5 письмово
Українська мова. Буквосполучення (дз).
с.56 читати, зробити
звуковий аналіз слів
07.05
Ф-ра. Ранкова зарядка з батьками
Українська мова. Буквосполучення (дз')
с.57, читати. Зробити звуковий аналіз слів «дзьоб», «дзюрчить».Списати перше речення.
Математика. Утворюємо числа другого десятка
Усно:
Письмово:
c.114 №1-4 усно, завд.5 пис.
08.05
Фізкультура. Ранкова руханка
Математика. Записуємо числа першої сотні
с.115 завд.3,4 усно; завд.5 пис.
с.116 завд.1,2,4 усно; завд.4 пис., задача 5 пис.
ЯДС
Українська мова. Букви і зкуки.
с.60 читати, списати перше речення
27.04
Фізкультура. Ранкова гімнастика
Математика. Повторення вивченого про масу предметів
Вимірюємо місткості посудин.1 літр-1 л
с.106, завд.1-3 усно; задача
4-письмово
Українська мова. Буквосполучення ьо.Текст. с.47 чит, спис.1 речення
ЯДС. Навіщо ми їмо? Як визначити
корисну і шкідливу іжу?
28.04
Дизайн і технології. Я готую чай для своєї сім'ї (під наглядом дорослих)
Українська мова. Буква Ц ц.Текст. Тема
тексту. Переказую прості кулінарні рецепти
с.36-37 чит., с.36 списати перше речення
Математика. Досліджуємо властивості величин, с.109 завд.1-3 усно,
завд.4-5 пис.
29.04
VІ- тиждень
Математика. Записуємо задачу коротко.
Опорна схема задачі
Повторення складових частин задачі
с.108 завд.1, 3,4-усно, завд. 2-пис. (із зап. короткої умови)
Українська мова. Буква В в. Текст-розповідь.
Один-багато
С.48-49 вик.завдання у підр,с.48 спис.перші два речення
30.04
Ф-ра. Ранкова руханка
Українська мова. Буква У у. Написання власних
назв з великої літери. с.50 чит., с.51. виписати власні назви
ЯДС. Якими бувають рослини? Органи
рослин
Обр.мист. Малювання гілочки яблуні. Виміряти
(за допомогою лінійки) довжину альбомного аркушу та довжину зошита. Порівняти
(усно)
24.04
Читати:
Списати завдання 1; завдання 2,3-усно
Усно:
23.04
Читати, с.17:
Письмово (зворотній зв'язок 23.04):
21.-22.04 (зворотній зв'язок 22.04)V- тиждень
13-14.04 (зворотній зв'язок 14.04)
15-16.04 (зворотній зв'язок 16.04)
17.04
Читати текст с.16, списати перше речення
(зворотній зв'язок 17.04)
ІV- тиждень
06.-07.04
Навчання грамоти. Повторення понять "слово", "речення"
Виконати усно. Записати у зошит перші два речення. Перше слово пиши з великої літери (зворотній зв'язок 07.04)
08.04
Буквар с.15 читати
Виконати усно. Списати перші два речення.
А ти не забув_забула поставити крапку? (зворотній зв'язок 08.04)
Повторити склад числа 9
Повторити склад числа 10 (зворотній зв'язок 10.04)
Корисні підказки. Учись учитися
І тиждень
Укр.мова. Буквар с.11 читати
Списати 1 речення.
ІІ тиждень
Списати 1 речення
ІІІ тиждень
Підручник с.15 читати
Осінні канікули- 4 клас
1. Повторити правила безпечної поведінки вдома, у дворі, на дорозі
2. Придумайте вечір для сімейного дозвілля (сімейні читання)
3. Перевірити наявність підписів у щоденнику
4. Рекомендую виконати додаткові завдання (Нагадую! Домашні завдання на канікули не задаються. Всі робочі зошити у класі. Однак, якщо Ви вирішили попрацювати з дитиною,то скористайтесь матеріалами блогу)
Читання- зошит с. 6-7, с. 9-10 чит. (працюємо над технікою); с. 7 завд. 4
Матем. - 1 картка (робота над помилками) + 2 (на самостійне опрацювання)
Укр.мова - вивч.пит.відмінків і допоміжні слова ; зошит с. 8 завд. 5
Н. є хто? що?
Р. немає кого? чого?
Д. дати кому? чому?
Зн. знайти кого? що?
Ор. орудувати ким? чим?
М. знаходиться на кому? на чому?
КЛ. - форма звертання
23.10 Урок позакласного читання.М. Чабанівський "Вірний" (чит. і переказувати уривок)https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=668
16.10- Напам'ять. Володимир Лучук
НАЙРІДНІШІ СЛОВА
Не шуми, зелений верше,—
хай почує вся земля,
як дитина слово перше,
слово м а м а промовля.
хай почує вся земля,
як дитина слово перше,
слово м а м а промовля.
Ген тополя серед поля,
що додолу вітром гне;
хай дитина в слові в о л я
незглибимий зміст збагне.
що додолу вітром гне;
хай дитина в слові в о л я
незглибимий зміст збагне.
Тополиний лист в діброві
шелестить своє весні,—
таємниче в р і д н і й м о в і
одкривається й мені...
шелестить своє весні,—
таємниче в р і д н і й м о в і
одкривається й мені...
То, згинаючись, раїна,
гей, шумить за небокрай,
що країна У к р а ї н а —
мій коханий диво-край!
09.10- Урок позакласного читання. Оксана Сенатович "Малий віз" (переказувати)гей, шумить за небокрай,
що країна У к р а ї н а —
мій коханий диво-край!
Посилання- тисни тут
Укр.мова 1) вик.впр.342
2) с.137 "Запитання і завдання для повторення"
3) с. 135 повт.; провідміняти слова: рушник, калина, домівка, сонце, веселка, тінь.
Читання (на 13.03) Оксана Караванська"Стильна книжка для панянки" (уривки).
Оксана Караванська "Вишиванка"
Підг.розповідь про один із стилів одягу, або особливості вишиванки певної місцевості (до 2 хв), з ілюстраціями чи власним демонструванням.Математика №746,№747
Читання. Л.Шиян "Пригоди Босмінки" (Прослухати та вміти переказати)
Част. 3 https://www.youtube.com/watch?v=jaq8q11nQpQ
Част. https://www.youtube.com/watch?v=ETyfbuFkktc
Укр.мова: 1) Роб.на картках
2) с. 109 (підручник) відповідати на запитання і завдання для повторення
Читання 1) Читати кожного дня додаткову літературу по 20-30 хв на день
2) 16.01- читати та переказувати казки Н.Забіли " Зайчикова хатка", "Снігуронька"
Матем. 1) № 546, 554 (усно), повт. табл.множення чисел 3, 4!!! (Буде перевірна) Будь ласка, придбайте зошити в лінію на 12 аркушів!
11.04 Читання. Л.Ніцой Ярик і супермен
У Ярика є сестричка Лесюня. Ярославчик з Лесюнею увесь час вигадують якісь розваги. Одного разу вони гралися біля свого багатоповерхового будинку, а потім гайнули через дорогу у скверик. http://nitsoi.com/content.php#firstFirst, вибрати розділ "Тексти"http://nitsoi.com/content.php#textPage
12.04 Читання. О.Кротюк "Найкраща земля"
http://abetka.ukrlife.org/oksanakrotyuk.html
04.05(дата може бути змінена) М. Павленко "Півтора бажання" читати, переказувати
(О щ а д л и в а казка, перемотана Ялосоветою з уст чудернацької на вигляд перекупки)
https://mala.storinka.org/%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE-%D0%BF%D1%96%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0-%D0%B1%D0%B0%D0%B6%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D1%87%D0%BA%D0%B0-%D0%B7%D1%96-%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BA%D0%B8-%D0%BF%D1%96%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0-%D0%B1%D0%B0%D0%B6%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D0%B8-%D0%B7-%D1%8F%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D1%97-%D1%81%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%96.html
10.05(дата може бути змінена) С.Пантюк "Неслухняники"
https://mala.storinka.org/%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B3%D1%96%D0%B9-%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D1%82%D1%8E%D0%BA-%D0%B4%D0%B8%D1%82%D1%8F%D1%87%D1%96-%D0%B2%D1%96%D1%80%D1%88%D1%96-%D0%B7%D1%96-%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BA%D0%B8-%D0%BD%D0%B5%D1%81%D0%BB%D1%83%D1%85%D0%BD%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8.html
Анг.мова- проект "Мій домашній улюбленець"(фото, малюнок; розповідь)
Зразок у підр.с.111 №5
27.03 Читати та переказувати оповідання В. Сухомлинського:
СУХАР І ХЛІБ
Мати проводжала сина на роботу. В торбу поклала йому щось на обід. Поруч опинились шматок свіжого білого Хліба і твердий Сухар.
Хліб відчув — щось муляє — та й шітає:
— Хто це такий твердий? Ти мені боки обдавив, аж болять.
— Я Сухар, — відповідає сусід. — Я твій рідний брат. Ми з одного борошна, з одного тіста, з одної паля¬ниці.
Хліб і питає:
— А чого ж ти такий твердий?
Сухар розповів, як його відрізали від хлібини й засушили.
— Навіщо ж тебе засушили, — дивується Хліб.
— Щоб я завжди залишався вірним другом людини. Хоч я й твердий, але ніколи не підведу. Ти можеш зацвісти, а я завжди добрий.
Хліб дивився на Сухаря з повагою.
— Хто це такий твердий? Ти мені боки обдавив, аж болять.
— Я Сухар, — відповідає сусід. — Я твій рідний брат. Ми з одного борошна, з одного тіста, з одної паля¬ниці.
Хліб і питає:
— А чого ж ти такий твердий?
Сухар розповів, як його відрізали від хлібини й засушили.
— Навіщо ж тебе засушили, — дивується Хліб.
— Щоб я завжди залишався вірним другом людини. Хоч я й твердий, але ніколи не підведу. Ти можеш зацвісти, а я завжди добрий.
Хліб дивився на Сухаря з повагою.
Хліб – то праця людська
Узяв онук у хаті шматок хліба, пішов у садок і став ним спілі груші з дерева збивати.Підходить дідусь і питає:
– Що це ти робиш, онучку?
Онук похнюпився, не насмілиться очей підвести.
Знав, що робить недобре, але сподівався, що ніхто не бачитиме.
– Візьми той хліб, – звелів дідусь.
Підняв онук шматок хліба.
– Є в тебе чиста хусточка?
Витяг онук з кишені чисту хусточку.
– Загорни хліб у хусточку.
Онук загорнув.
– Так і неси цей шматок хліба до хати, поклади його поруч зі своїми книжками. Хай лежить він доти, доки ти виростеш і народяться у тебе діти. Заповідай тоді своїм дітям і внукам, що хліб – це святиня і знущатися над ним – великий гріх.
– Дякую вам за науку, дідусю, – тихо каже онук і несе шматок хліба в хусточці до хати.
Той шматок хліба він зберігав багато літ. Як виросли його два сини й стали розуміти, що таке праця і честь, він сказав їм:– Найдорожча цінність – хліб. Його виростив ваш прадід. Бережіть і шануйте хліб, – бо то праця людська.
ВАЖКО БУТИ ЛЮДИНОЮ
Діти поверталися з лісу. Вони сьогодні ходили в далекий похід. Шлях додому пролягав через невели¬кий хутірець, що лежить у долині за кілька кілометрів од села. Втомлені, знесилені діти ледве дійшли до хутірця.
Вони зайшли в крайню хату, попросили води. З хати вийшла жінка, за нею вибіг маленький хлопчик. Жінка витягла з колодязя води, поставила на стіл серед двору, а сама пішла до хати. Діти напилися, відпочили на траві. Де й узялися сили.
Відійшли з кілометр від хутірця, Марійка тут і згадала:— А ми ж не подякували жінці за воду. — Її очі стали тривожні.
Діти зупинилися. Справді, забули подякувати.
— Ну що ж... — каже Роман, — це не велика біда. Жінка вже й забула, мабуть. Хіба варто повертатися через таку дрібницю?
— Варто, — наполягає Марійка. — Ну хіба тобі не соромно перед собою, Романе? Ви як хочете, — каже Марійка, — а я повернуся й подякую...
— Чому? Ну, скажи, чому це треба обов’язково зробити? — питає Роман. — Адже ми так потомилися...
— Бо ми люди. Якби ми були телята, можна було б і не вертатися.
Вона обернулась і рушила до хутірця. За нею пішли всі.
Роман постояв хвилину й, зітхнувши, теж поплівся за гуртом..
09.03 переказувати оповідання з книЧитжки «Пуп Землі, або Як Даринка світ рятувала», К.: Грані-Т, 2007 (Серія: Сучасна дитяча проза)
ЯК ПАСУЄ КРАВАТКА, або НЕ ВСІ ПОРОСЯТА БРУДНІ за посиланням: http://zahid-shid.net/index.php?rt=prostor&start=1
або http://mon.gov.ua/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8%202016/12/15/preview-3-4-text-web-1.pdf (С.34)
На 06.01.
Підготуватися до к.р.з математики. Усно виконайте завдання:
1. Заміни дію додавання дією множення, де це можливо.3+3+3+3+3+3
9+9+5+3+9+9
7+7+7+7+7
Пригадайте:
2. Порівняй.Підр.№525
3. Розв'яжи задачу
№528,536
4. Розв'яжи задачу (на повторення, схожу виконаємо на уроці)
5. Запиши вираз і розв'яжи його.( Повторити назви компонентів дій додавання і віднімання)
На 06.02 І. Фолькович, чит.виразно, переказувати
Більше можна знайти за посиланням:http://poglyad.com/blog-21/post-522
А знаєте, як "засинає ліва ніжка"? Тож послухайте:Спати я іще не хочу.Спати я ще не готова.Хай заснуть спочатку очі –Потихеньку, поступово.Потім хай заснуть косички,Далі – брови, ніс і щічки,Ліве вушко, праве вушко,Потім – шийка і подушка,Потім – ковдра, потім – ліжко,Ліва ніжка, права ніжка.Ну, а ручки, що вони?А про ручки вже й не знаю.Я, напевне, засинаю…Я давно вже бачу сни…
На 01.02 Читання. І.Січовик "Хитра киця"
http://www.malecha.org.ua/forum/index.php?showtopic=3874
Читання. Підготуватися до виразного читання віршів Л.Костенко "Соловейко застудився", "Горобець із білою бородою", "Заячий карнавал", "Зимові горобці", "Синички на снігу" (однин із вірші можна вивчити напам.)
http://chytanka.com.ua/ebooks/index.php?action=url/view&url_id=1001
Зимові канікули
За цей тиждень раджу Вам:
1. Перевірити підручники (підклеїти, підправити обгортки, покласти закладки).
2. Перевірити щоденник! Розклад на 2 семестр зміниться, тому поки що нічого не пишіть у щоденнику. Проте перевірте наявність підписів батьків, цілісність щоденника, його охайність. Рекомендую користуватися магнітними закладками чи закладками-скріпками, щоб сторіночки не загинались і не бруднились.
3 Ведемо спостереження за погодою та фіксуємо їх в календарі спостережень за погодою.
4. Читаємо! Дитячі книги, журнали, газети і т.д.
5. Повторіть таблицю множення числа 2. Можемо активно вчити таблицю множення числа 3 (потім буде легше).
6. Виконуємо, ЗА БАЖАННЯМ, завдання з основних предметів (робота на картках тощо)
7. І останнє, але найголовніше, не забуваємо дотримуватися правил техніки безпеки, пожежної безпеки, дорожнього руху, санітарії та гігієни.
Вдалих та веселих свят!
Дитячі психологи не рекомендують батькам навантажувати дитину на канікулах додатковими заняттями і виконанням домашньої роботи. Школяру необхідний повноцінний відпочинок, щоб підтримувалася налагоджена система навчання-канікули. АЛЕ..... Якщо Ви вирішили попрацювати з дитиною додатково, то можете скористатися матеріалами блогу. Завдання виконуйте на чернетці, або на аркуші паперу (як Вам зручно).
ЗАВДАННЯ З ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ
Підготуватися до конт.роботи №3 Усний переказ прочитаного твору
контр.роботи №4 Навички читання вголос
ЗАВДАННЯ З РОСІЙСЬКОЇ МОВИ
Повторити слоникові слова (на форзаці підручника)
ЗАВДАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
1. Спиши. Визнач кількість звуків і букв:
Повітря; дзеркало; дощ; гаї.
2. Спиши. Поділити слова на склади:
Район; лимон; спить, Оленка.
Район; лимон; спить, Оленка.
3. Спиши. Підкреслити м'які приголосні:
День, зозуля, сльози, сміюсь,
об'єднання, в хаті, люлька.
4. Спиши. Вкажи кількість звуків і букв:
Плащ, хвиля, ходжу, взуття,
зіронька, п'ять, грає.
5. Спиши. Підкресли букви, що
позначають приголосні звуки:
Соловейко, листочок, окунець.
Соловейко, листочок, окунець.
6. Спиши. Підкресли слова, в
яких букви я, ю, є позначають два звуки:
Ялинка, шию, лялька, читає.
Ялинка, шию, лялька, читає.
7. Спиши. Підкреслити слова, в яких букв більше, ніж
звуків:
Життя, воджу, гаї, бруньки.
Життя, воджу, гаї, бруньки.
8. Спиши текст. Встав де літери:
Зацвіли влітку лісові
...звіноч…ки. У кожній пелюсточці – мален…кі молоточ…ки.
9. Спиши слова, правильно познач наголос:
Читан...я, за...ць, в...дмідь,
Україна, шофер, вулиця, дятел, портфель, сантиметр, зменшуване.
10. Запиши слова, в яких букв більше, ніж
звуків:
Дзвінок, льодок, будяк, пудель,
розбуджу.
ЗАВДАННЯ З МАТЕМАТИКИ
Вивч. таблиці множення і ділення числа 2
|
|
|
Заповни цікавий квадрат.
«Цікавим» його
називають тому, що він має дуже цікаву особливість. Числа, що входять до його
складу, утворюють однакові суми в усіх рядках, стовпчиках і діагоналях. Ось
приклад такого квадрата. Суми чисел у рядках дорівнюють 24.
11
|
1
|
12
|
9
|
8
|
7
|
4
|
15
|
5
|
3
|
8
|
|
4
|
||
5
|
5
|
7
|
|
4
|
||
1
|
3. Встав потрібний знак дії (+, - )
12 __4 __2 = 10 6 __5 __3 = 8
16 __8__4 = 4 15 __ 5__ 7 = 17
7 __ 6 __8 = 5 18 __ 9 __ 6 = 3
4. Задача
Марійка обчислила за одну хвилину 7 виразів, а Василько на 5 виразів більше. Скільки виразів
обчислили діти за 1 хвилину?
5. Задача
Оля задумала число. Спочатку зменшила його на 5, а потім
на 3, і у неї стало 7. Яке число задумала Оля?
6. Задача
Остап задумав число. Спочатку збільшив його
на 5, а потім на 4, і у нього стало 12. Яке число задумав Остап?
7. Завдання
Обчисли периметр трикутника зі сторонами 4 см, 3см, 3 см.
8. Завдання
Обчисли
периметр чотирикутника зі сторонами 2см, 4см, 3см, 2см.
9. Задача
У одному під’їзді 10 квартир, а у другому – на 2 квартири
менше. Скільки квартир у двох під’їздах?
катерина Сергіївна, дуже цікаве відео про множення і ділення. Тільки-но подивилися
ВідповістиВидалити