Дизайн і технології. Рослини. Виготовляємо кактус
ЯДС. Проводимо досліди. Змінюємо властивості води
Аплікація з листя "Хитра лисичка"
Кількість речовини. Визначення ціни поділки мірного стакану
Проходження вебквесту з теми "Рослини"Пізнаємо природу Граємо та виконуємо тренувальні вправи з теми "Материки та океани"Дизайн і технології Тема. Морозиво-ріжок. Виготовлення морозива за зразком
Літературне читанняМетод критичного мислення. Трикутник Волта
Діснея
Мета:
ознайомити учнів з історією створення книг, сприяти самоанілізу власних
читацьких умінь і бажанню їх покращити; розвивати вміння висловлювати власні
думки, працювати у групах; розвивати прагнення збільшувати читацький досвід та
більше часу приділяти читанню
МАТЕМАТИКА
Тема. Вивчаємо натуральний ряд чисел
Мета: ознайомити учнів із способом утворення числа 10, ввести в мовлення термін "натуральний ряд чисел"
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Тема. Аплікація "Пори року". Вчимося складати розповідь
Мета: удосконалювати вміння учнів планувати, організовувати та контролювати свою працю, виробляти навички самостійної праці; розвивати уяву, фантазію дітей; виховувати естетичний погляд на світ, любов до природи, працелюбство.
МИСТЕЦТВОДизайн і технології. Рослини. Виготовляємо кактус
ЯДС. Проводимо досліди. Змінюємо властивості води
Аплікація з листя "Хитра лисичка"
Кількість речовини. Визначення ціни поділки мірного стакану
Проходження вебквесту з теми "Рослини"
Пізнаємо природу
Граємо та виконуємо тренувальні вправи з теми "Материки та океани"
Дизайн і технології
Тема. Морозиво-ріжок. Виготовлення морозива за зразком
Метод критичного мислення. Трикутник Волта
Діснея
Мета:
ознайомити учнів з історією створення книг, сприяти самоанілізу власних
читацьких умінь і бажанню їх покращити; розвивати вміння висловлювати власні
думки, працювати у групах; розвивати прагнення збільшувати читацький досвід та
більше часу приділяти читанню
Тема. Вивчаємо натуральний ряд чисел
Мета: ознайомити учнів із способом утворення числа 10, ввести в мовлення термін "натуральний ряд чисел"
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Мета: удосконалювати вміння учнів планувати, організовувати та контролювати свою працю, виробляти навички самостійної праці; розвивати уяву, фантазію дітей; виховувати естетичний погляд на світ, любов до природи, працелюбство.
Тема. Гумор у мистецтві. Д.Шостакович "Вальс-шутка", В.Косенко "Гумореска".Укр.нар.пісня "Грицю,Грицю до роботи". Портрет кумедного клоуна
Мета:познайомитися з жанром жартівливих народних пісень на прикладі української народної пісні «Грицю, Грицю до роботи»; розвивати естетичний смак та креативність учнів, продовжити роботу над вокально-хоровими навичками, створити образ клоуна за допомогою рухів, жестів, міміки; прищепити любов до народної пісні.
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯМета:познайомитися з жанром жартівливих народних пісень на прикладі української народної пісні «Грицю, Грицю до роботи»; розвивати естетичний смак та креативність учнів, продовжити роботу над вокально-хоровими навичками, створити образ клоуна за допомогою рухів, жестів, міміки; прищепити любов до народної пісні.
Тема.Робота з штучними матеріалами
Мета: удосконалювати навички роботи з штучними матеріалами, папером та картоном; розвивати образне мислення, увагу, фантазію, кмітливість;
виховувати любов до праці, акуратність під час роботи.
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема. Вчимося розуміти природу. Г.Черінь "Чи ми з природою єдині..."В.Сухомлинський "Соромно перед соловейком"
Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити аналізувати прочитане; розвивати образне бачення поетичних картин, уміння простежувати взаємозв’язок людини з природою; виховувати любов до природи, відповідальність за свої вчинки.
Тема. Вода-розчинник. Практична робота:дослідження розчинності речовин, що використовуються у побуті
Мета: формувати в учнів елементарні поняття про те, що вода — розчинник, розчин; навчати виготовляти розчини; виробляти вміння досліджувати розчинність речовин, що використовуються у побуті (солі, цукру, соди, муки, крохмалю, піску, глини, повітря та ін.), наводити приклади розчинних та нерозчинних у воді речовин; виховувати пізнавальний інтерес
Тема. Які рослини можуть слугувати годинником.Виготовлення квіткового годинника
Мета: навчати учнів спостерігати за квітами найближчого оточення; пояснити принцип дії квіткового годинника; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати; виховувати любов до природи.
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Тема. Картон та пінопласт як штучний матеріал для макетування.
Практична робота"Кораблі у морі"
ПРИРОДОЗНАВСТВО
Проектна робота. Я-ОРГАН РОСЛИНИ
Мета: поглибити знання учнів органи рослин, їхні функції;розвивати вміння працювати з підручником, додатковою літературою; порівнювати та робити узагальнюючі висновки; формувати ціннісні орієнтації на збереження природи та естетичні смаки учнів.
Тема. М.Конончук "Гірке морозиво".
Метод реклами – учні завчасно готують рекламу про якесь поняття, яке буде вивчатися. Цей метод дозволяє активізувати увагу всіх учнів та
зацікавити їх. Дуже добре, якщо в підготовленій рекламі буде чітко подане
застосування цієї теми у повсякденному житті учня.
Тема. Оригамі. Човники на річці
Мета: ознайомити з історією появи техніки оригамі та основними прийомами оригамі; опанувати прийоми згинання паперу при виготовленні човника; удосконалювати навички роботи з папером; розвивати творчі здібності, уяву, мислення, пам'ять; виховувати акуратність, любов до праці і повагу до праці інших людей.
Тема. Паперові об'ємні фігури. Ялинкові прикраси
Мета:розширити уявлення учнів про властивості паперу та його походження, послідовності операцій, технічних прийомів роботи з папером, розповісти про історію святкування Нового року; розвивати спостережливість, зорову пам'ять; виховувати активність, творчу фантазію, акуратність, культуру праці.
Обладнання: зразки виробів, шаблони, папір, ножиці, клей, пензлики, серветки для рук, аудіозапис новорічних пісень про ялинку, малюнки новорічних свят.
ПРИРОДОЗНАСТВО
Навчальний проект "Пташина їдальня"
Мета: формувати практичні природоохоронні вміння,
розширити, узагальнити знання учнів з теми, розкрити залежність життя птахів
від поведінки людини, розвивати пізнавальний інтерес учнів до життя природних
мешканців, спостерігати за життям птахів, які залишились зимувати,
допомагати птахам взимку; виховувати турботливе ставлення до пернатих друзів.
Проблема: Допомога птахам взимку.
Спосіб вирішення проблеми: Виготовлення
годівниць і розвішування їх на шкільному подвір’ї, організація регулярного
підгодовування птахів.
За характером домінантної діяльності: практично- орієнтований
Девіз: „Пташині по зернині –
Зелений сад людині! ”
Немає коментарів:
Дописати коментар