Мої уроки

Дизайн і технології. Рослини. Виготовляємо кактус

ЯДС. Проводимо досліди. Змінюємо властивості води

Аплікація з листя "Хитра лисичка"

Кількість речовини. Визначення ціни поділки мірного стакану


Проходження вебквесту з теми "Рослини"


Пізнаємо природу 
Граємо та виконуємо тренувальні вправи з теми "Материки та океани"


Дизайн і технології 

Тема. Морозиво-ріжок. Виготовлення морозива за зразком

Літературне читання

Метод критичного мислення. Трикутник Волта Діснея

Мета: ознайомити учнів з історією створення книг, сприяти самоанілізу власних читацьких умінь і бажанню їх покращити; розвивати вміння висловлювати власні думки, працювати у групах; розвивати прагнення збільшувати читацький досвід та більше часу приділяти читанню


МАТЕМАТИКА
Тема. Вивчаємо натуральний ряд чисел
Мета: ознайомити учнів із способом утворення числа 10, ввести в  мовлення термін "натуральний ряд чисел"
 

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Тема. Аплікація "Пори року". Вчимося складати розповідь
Мета: удосконалювати вміння учнів планувати, організовувати та контролювати свою працю, виробляти навички самостійної праці; розвивати уяву, фантазію дітей; виховувати естетичний погляд на світ, любов до природи, працелюбство.

 
 
 
МИСТЕЦТВО
Тема. Гумор у мистецтві. Д.Шостакович "Вальс-шутка", В.Косенко "Гумореска".Укр.нар.пісня "Грицю,Грицю до роботи". Портрет кумедного клоуна
Мета:познайомитися з жанром жартівливих народних пісень на прикладі української народної пісні «Грицю, Грицю до роботи»; розвивати естетичний смак та креативність учнів, продовжити роботу над вокально-хоровими навичками, створити образ клоуна за допомогою рухів, жестів, міміки; прищепити любов до народної пісні.
 
 
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Тема.Робота  з штучними матеріалами
Мета: удосконалювати навички роботи з штучними матеріалами, папером та картоном; розвивати образне мислення, увагу, фантазію, кмітливість; 
виховувати любов до праці, акуратність під час роботи.
 
 
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема. Вчимося розуміти природу. Г.Черінь "Чи ми з природою єдині..."В.Сухомлинський "Соромно перед соловейком"
Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити аналізувати прочитане; розвивати образне бачення поетичних картин, уміння простежувати взаємозв’язок людини з природою; виховувати любов до природи, відповідальність за свої вчинки.

ПРИРОДОЗНАВСТВО
Тема. Вода-розчинник. Практична робота:дослідження розчинності речовин, що використовуються у побуті
Мета: формувати в учнів елементарні поняття про те, що вода — розчинник, розчин; навчати виготовляти розчини; виробляти вміння досліджувати розчинність речовин, що використовуються у побуті (солі, цукру, соди, муки, крохмалю, піску, глини, повітря та ін.), наводити приклади розчинних та нерозчинних у воді речовин; виховувати пізнавальний інтерес

ПРИРОДОЗНАВСТВО
Тема. Які рослини можуть слугувати годинником.Виготовлення квіткового годинника
Мета: навчати учнів спостерігати за квітами найближчого оточення; пояснити принцип дії квіткового годинника; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати; виховувати любов до природи.
 
 
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Тема. Картон та пінопласт як штучний матеріал для макетування. 
Практична робота"Кораблі у морі"
ПРИРОДОЗНАВСТВО
Проектна робота. Я-ОРГАН РОСЛИНИ
Мета: поглибити знання учнів органи рослин, їхні функції;розвивати вміння працювати з підручником, додатковою літературою; порівнювати та робити узагальнюючі висновки; формувати ціннісні орієнтації на збереження природи та естетичні смаки учнів.
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема. М.Конончук "Гірке морозиво". 
Метод реклами  – учні завчасно готують рекламу про якесь поняття, яке буде вивчатися. Цей метод дозволяє активізувати увагу всіх учнів та зацікавити їх. Дуже добре, якщо в підготовленій рекламі буде чітко подане застосування цієї теми у повсякденному житті учня.
 

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Тема. Оригамі. Човники на річці
Мета: ознайомити з історією появи техніки оригамі та основними прийомами оригамі; опанувати прийоми згинання паперу при виготовленні човника; удосконалювати навички роботи з папером; розвивати  творчі здібності, уяву, мислення, пам'ять; виховувати акуратність, любов до праці і повагу до праці інших людей.


Тема. Паперові об'ємні фігури. Ялинкові прикраси
Мета:розширити уявлення учнів про властивості паперу та його походження, послідовності операцій, технічних прийомів роботи з папером, розповісти про історію святкування Нового року; розвивати спостережливість, зорову пам'ять; виховувати активність, творчу фантазію, акуратність, культуру праці.
Обладнання: зразки виробів, шаблони, папір, ножиці, клей, пензлики, серветки для рук, аудіозапис новорічних пісень про ялинку, малюнки новорічних свят.




ПРИРОДОЗНАСТВО

 Навчальний проект "Пташина їдальня"

Мета: формувати практичні природоохоронні вміння, розширити, узагальнити знання учнів з теми, розкрити залежність життя птахів від поведінки людини, розвивати пізнавальний інтерес учнів до життя природних мешканців, спостерігати  за життям птахів, які залишились зимувати, допомагати птахам взимку; виховувати турботливе ставлення до пернатих друзів.
Проблема: Допомога птахам взимку. 
Спосіб вирішення проблеми: Виготовлення годівниць і розвішування їх на шкільному подвір’ї, організація регулярного підгодовування птахів.
За характером домінантної діяльності:  практично- орієнтований
Девіз: „Пташині по зернині –

              Зелений сад людині! ”



Немає коментарів:

Дописати коментар